Glossy

Op vrijdag 3 oktober jl. is de glossy 'Jeannine' officieel gepresenteerd.

Jeannine Sok, is met het bordspel Gastologie de overall-winnaar van de 14e Horecava Innovation Award. Op 3 oktober jl. lanceerde Jeannine naast het gastvrijheidsspel Gastologie, haar eigen tijdschrift; Jeannine Magazine.

Het eerste exemplaar is uitgereikt aan een van Jeannines dierbaarste leermeesters: Ton Lenting van horeca-adviesbureau Lenting & Partners. De lezer van het magazine maakt op een inspirerende manier kennis met Jeannine Sok en hoe belangrijk gastvrijheid in de horeca is.

Jeannine Sok is als gastvrijheidsdeskundige zeer betrokken bij het reilen en zeilen van de gastvrijheid in de horeca. “Het vak heb ik van mijn ouders en grootouders geleerd. Gastvrijheid staat bij ons hoog in het vaandel, zowel zakelijk als privé.
Het magazine, dat ik samen met Annette Looijestijn heb vormgegeven, is gevuld met praktische tips en staat vol met informatie over gastvrijheid”, aldus Jeannine.
Binnenkort ligt het magazine op de leestafels van diverse restaurants. Jeannine Magazine heeft een beperkte oplage.

Klik hier voor de digitale versie van het magazine.

Klik op onderstaande foto voor een video-impressie van 024onderneemt.