Training & Coaching

Jeannine Sok, initiatiefneemster van het bordspel Gastologie, geeft naast haar activiteiten voor Gastologie ook training en coaching op het gebied van gastvrijheid. Hierbij is het vooral belangrijk om te ontdekken hoe iemand inspeelt op verschillende situaties en mensen. Deze trainingen en coaching zijn van toepassing voor zowel de horecasector als voor andere sectoren waaronder de zorg, retail en overheid.

Jeannine verzorgt voor verschillende branches trainingen op maat, organisaties en bedrijven geven aan waar op het gebied van gastvrijheid aandacht nodig is. Jeannine maakt er een klantgericht traject van. Neem vrijblijvend contact op voor de verschillende mogelijkheden.

Klik hier informatie over de workshop Gastologie.
Klik hier informatie over een traject Gastologie Loont.

Jeannine Sok helpt de knelpunten op het gebied van gastvrijheid boven water te halen en hier vervolgens iets aan te doen. Dit kan in een training, masterclass of actieve workshop. Hierbij staat leren door te doen en te ervaren altijd voorop.
Of het nu op het gebied van communicatie, zakelijk omgangsvormen, personeelsbeleid of gastenmanagement is, Jeannine zoekt een passende manier om iedereen iets bij te brengen over gastvrijheid.
Concrete voorbeelden van dergelijke activiteiten zijn: gastlessen voor de Cas Spijkers Academie, workshop handvatten voor gastvrijheid voor De Kweker Amsterdam, gastlessen op de Bakery Institute, traject Gastvrijheid Loont bij verschillende horecabedrijven en in samenwerking met Rijn IJssel, Axion Continu en Ziekenhuis Gelders Vallei in de zorg.