Mystery visit
Uit onderzoek blijkt dat 80 procent van de bedrijven denkt dat ze hun bezoekers een gastvrije beleving bieden. Slechts acht procent bevestigt dat dit zo is. Met het inzetten van een mystery visit door Gastologie, krijg je inzicht in hoe gasten jouw bedrijf ervaren en ontvang je tips op welke punten je de gastvrije beleving kunt verbeteren.
Positief kritische blik
Als mystery visitor bezoekt Jeannine (anoniem) jouw bedrijf. Op basis van haar jarenlange ervaring als gastvrijheidsdeskundige observeert en onderzoekt ze de gastvrijheid met een positief kritische blik. Daarbij maakt ze gebruik van de door haar ontwikkelde checklist ‘Hoe gastvrij is jouw bedrijf?’. Haar ervaringen en tips hoe je de gastvrijheidsbeleving van je bezoekers optimaliseert, licht ze toe in een verslag en een gesprek.
Laat jouw gastvrijheid in kaart brengen
Ben jij benieuwd hoe gastvrij jouw bedrijf is? Schakel dan Jeannine als mystery visitor. Laat jouw gastvrijheid in kaart brengen. Deze mystery visit is ook te combineren met de workshop Gastologie of het traject Gastvrijheid loont.
Deelnemen
Van Amsterdam tot Nijmegen maar ook in Rotterdam of waar jij maar wilt. Leer ook hoe je bedrijf en je team op en top gastvrij wordt! Neem dan contact op met Jeannine Sok voor een nadere kennismaking en een trainingstraject op maat of informeer naar de mogelijkheden.